Du är den vackraste jag mött, inte påmålad och falsk som andra

 

Asså den här mannen är så grymt snygg
, sitter och kärar ner mig och känns som jag är 15 år igen och svävar på rosa fluffiga moln, hahaha! Darins leende är bara att dö för och hans ögon är bland de finaste jag sett :D åhhhhhhh. gölleplutt. Varför finns det så dåligt av dom här fina karlarna för? ;) tss
 
Var verkligen alldels för lämge sen jag såg/träffade honom nu, måste bli av! Har ju gått på ett x antal konserter och signeringar om man säger så... och varje gång tjutit och hoppat av lycka. Vill känna den lyckan igen. Att ha fått träffat sin största idol betyder så grymt mycket på allt sätt och vis. 
 
Trodde aldrig att en helt random person som man inte känner kunde betyda så mycket för en, men tack vare Darin så är jag idag en ganska stark person som inte tar nån skit. Ni anar inte vad mycket skit man fått för att vara darinfan, men jag har alltid stått på mig och inte låtit någon ändra på det vad jag tycker. 
 
Minns så väl när jag skulle få tandsällning, är ju en grej som kanske inte är så kul att ha i den åldern men bara för att Darin hade det också så kunde jag istället känna mig stolt över att le! :) Som sagt han har haft en stor inverkan på mitt liv och kommer alltid att ha. Darin är bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0