Då var julen över..

Heeej var ett tag sen nu ;)
 
Då var julen över då, fan så fort det går! Hade verkligen en jättemysig julafton i sturefors hos syrran viktor och Lovisa :) Till och med tomten kom ju, trodde lovisa skulle bli mer rädd men hon tog för sig och tackade tomten för paketen, så gullig hon är! Fick en hel del bra grejer, bla ett munspel, ganska coolt ? ;) hade nämnt att jag skulle vilja lära mig spela det för det är så fint, så ja då fick jag ett. så ja bara att börja öva hehe ;) sen fick jag lite smågrejer och pengar till gymkort, jippieee :D så awesome!
 
Jahoppp juldagen då, vaknade upp och mådde inte alls bra :( en jäkla förkylning som hoppat på mig. Men blev ändå fest hos Kim, manär väl ingen mes ;) hehe. Så utgång på harrys blev det,så jävla kul att dansa men fan vad fölk! Kul och lyckad kväll! :D whoooop! Har under torsdag och fredag legat i sängen och mått skit och snorat:( eller just ja var ju på julbord jos mormor i torsdag med, tre julbord iår har man hunnit med, nu är det bra med julmat tycker jag!! gott med vanlig mat nu :D 
 
Hoppas alla mina kära bloggläsare har haft en underbar jul! :))
Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0