11 December

 
Vart tar tiden vägen? Igår var det bara två veckor kvar till julafton, kan inte fatta. När man var liten räknade man verkligen ner dagarna till julafton och tiden gick så sjukt sakta, knäppt det där! ;) Har snart fixat alla klappar, ska in till stan med emelie imorgon och fixa det sista sen forhoppningsvis hitta nått som jag kan ha på mig vid jul och juldagen om man går ut, köpte ju en klänning men nej känner mig inte bekväm i den så blir att lämna tillbaka den faktikst.. så kan det va!
 
För övrigt så tror jag att jag gått upp tyo 20 kg eller nått, okeeeeej nu överdrev jag kanske men asså känns verkligen som jag rullar fram. Blivit så sockerberoende och äter typ nått sött varje dag nästan, inte alls bra :( Så jag längtar till januari då mitt nya liv ska börja, blir årskort på gymmet. MÅSTE ta mig råd till det. sen blir det att köra på som fan och gå ner i vikt, måste måste. står lixom inte ut med mig själv annars känner jag :( Denna gången får jag inte ge upp...som alla andra ggr typ :/ Ni mina kära vänner oh familj får hjälpa mig och peppa mig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0