Sometimes I feel lost.

 
Tjaaaaaaa, tråkig dag detta, tisdag bara med blööh livet känns jobbigt med andra ord. Tog mig upp ur sängen halv tolv idag, yepp käkade frulle städade tog en dusch bakat en rultårta som blev misslyckad typ. Var dum nog och smakade den, hållt mig brta från sånt där skit ett tag nu men asså usch onödigt av mig att smaka den som sagt, hej ångest. tror jag nyss gick upp 5 kg! okej vet att det inte är så men känns som så. Så trött på att vara överviktig, vill gå ner i vikt. Kan ju säga att jag ätit rätt bra senaste veckan, lite kalorier varje dag och bra mat eller mat o mat, keseella, banan, clementin, keso kyckling tyyyyyp. jaja.
 
klippte mig även förra vecka med, lugg blev det. vet inte vad jag tycker, redan trött på den. xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0