Taggar inför party ikväll!!

 
Hej på er!! :)
 
Igår jobbade jag en sväng, gick bra det! Fick slute mkt tidigare med eftersom jag hade stäning och att ssta barnet gick titigare :) skönt det när det är fredag. På kvällen kom emelie och hanna till mig så drack vi kaffe och käkade lite cheesecake, mumms. och jaa jag slarvar som fan med att vara nyttig just nu japp men så är det ibland. 
 
Idag har jag varit på marknaden en sväng med em o hanna, fanns inget vettigt som vanligt om man säger så. Mötte sen upp pappsen så åkte vi ut till partnertech parkeringen och jag övningkörde lite, så himla kul och måste säga att jag var himla duktigt, tyckte pappsen med. Längtar tills man har sitt körkort men är ju mycket att lära sig om man säger så.. :P kan alla andra så kan ju jag med!
 
Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig inför kvällens halloweenparty hos mitt ex dåråå, kommer bli så jävla kul ikväll. ska bli helt awesome att fixa sig och sminka sig helt scary :D hihii. kanske hinner slänga upp bild sen på hur jag ser ut. Ska iaf vara med emelie och hanna här hos mig först ikväller och käka ihop och bare supe till ett innan vi går bort till victor. 
 
nää såhär snäller kommer jag inte att se ut ikväll iaf! ;) heheheeeeeeeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0