Söndagsångest.

 
Jaha då var det söndag igen,söndag = ångest fyfan. Legat och sovit bort halva dagen, varit ledsen, arg och förstörd, städat och diskat upp efter gårkvällen hopp nu är det gjort iaf. Har tillomed bytt lakan i sängen åhh mysimys.
 
Gårkvällen spenderade jag med emelie, jonte, kim och hanna hade jättetrevligt här hos mig, åt kycklingpaj och drack massa gott och dansade en hel del. Gick sen ner till stallet och skulle se om man träffade nån man kände, sprang på ett gäng grabbar vi känner iaf, anyway drog sen vidare till gruvan där det hände en och annan sak. Tänker såklart inte berätta ut ordagrant vad det är som har hänt men jag kan bara säga att jag har inte gjort något fel iaf... så att du vet :( Nog om det, det löser sig.
 
Tänkt på om man skulle försöka sluta att dricka, mindre iaf igårnatt när jag skulle sova hade jag så ont i magen att jag mådde illa, vilel bara spy typ (nej inte av att jag var full) Får bara så ont i magen ibland, och den är ju inte som den ska men blir verkligen värre med alkohol :/ blää på det.
 
Jag och mina gullisar! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0