Fett eller Bebis? haha

 
Fyfaaaaaaan vad tjock jag känner mig, så jävla fet. Drack ju och åt kycklingrulle igår och käkade pannkakor förut idag :/ visst jag har ju varit jätteduktigt med maten i två veckor här snart, inga onyttigheter eller pasta/potatis/ris typ men idag tänker jag ta mig fan äta vanlig mat, ska käka köttfärspaj till middag inte så jävla sugen på salladsblad bara idag......euu. Men tänker verkligen vara strikt i veckan med detta igen och äta bra och inget godis, bullar eller kakor. Borde väl löna sig nån gång kanske, vore ju trevligt att tappa ett eller två kg bara för att få lite motivation. Vill att mkt av mina lår försvinner, hatar doooom sen magen med förståss. Är väl mest för mig själv så att man ska känna sig snygg, vem vill inte känns sig snygger lixom?
 
Det bästa vore väl ett gymkort men det har man ju tyvärr inte råd med så får vänta tills början av året så får jag väl önska mig det i julklapp eller nått. Blöööh att man inte bara kan vara född till att vara smal som en del andra, så jävla avis på dom som kan äta hur dom vill och ändå inte gå upp ett skit för mig räcker det att titta på mat och jag blir fan fet, så jävla trökigt. Sen har jag aldrig i hela mitt liv varit smal så antar att jag aldrig kommer ens kunna bli smal för jag är inte ens byggd på det sättet. Sen är ju vissa dagar bättre än andra, ibland bryr jag mig inte alls lika mkt att man är lite mullig men ja allt för ofta tänker jag på det och mår dåligt över det, inte okej.. :/
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sexxii ladyyy whöppp whöpppp whöööppp whöpppp

Svar: hahaha du är babbbbyyyyyyyyyyyyyyy
Mickis

2012-10-21 @ 20:20:46
URL: http://hannaelida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0