Röra på fläsket nuråååå.

 
heeeeeeej, har varit och storhandlat med mammi, behövde verkligen handla för kylen och frysen typ ekade. Hatar att lägga pengar på mat, så jävla dyrt 500 kr gick det på usch känns som jag blir rånad på pengar verkligen, är redan sjukt fattig så känns inte kul att lägga det lilla sista man har på mat, men mat måste man ju ha så det är ju ett måste, tråkiga pengar med andra ord även om man är rik eller fattig I guess. Anyway jag har nyss gjort hemma gjorda hamburgare för första gången, mumms blev dom! men dock inte så nyttigt med brödet men kör ju på fiberbröd men ändååå, får nog ge mig ut på en fet promenad och röra på fläsket nu...
 
Som sagt promenaad ut till berg för det bli nu, dricka kaffe med mina kära päron sen tar jag mig en promenad hem igen, blir allt en bit 70min att go ungefääär, awesome :) tjarråååååååå. PÖSS!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 3,5 kilometer från din dörr till dina föräldrars, bilvägen, så gåvägen lär vara kortare. Om du går 3 km på 70 minuter måste du ha blivit väldigt fet på senare tiden.
Men med tanke på allt godis du skriver om så bör du nog tänka på att lägga på ett kol.

2012-10-24 @ 07:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0