Piercing.

 
Då kör vi lite nattbloggning på detta då, haha asså har verkligen inget för mig men är inte trött så jag vet inte vad jag ska göraaaa, satt mig och tittade på film men den hann ju lagom sluta när jag satt mig för att kolla, trodde den nyss skulle börja, trög trög trög. :( 
 
Kan ju berätta för er att jag idag tog en till piercing i örat, lite spontant sådär ka inte mostååå frestelsen, vill bara ha mer o meeer piercingar i öronen och fler kmr d bli säg! Men är ju riktigt sugen på en piercing i bröstvårtan med, men det mååste jag tänka över lite mer känner jag. Är rädd för smärtan just där, det har jag inte varit med mina andra piercingar men bröstvårtan är väl liiite mer känslig om man säger så hehe ;) och sen har jag hört att läkningen ska vara jobbig o bla bla men vi får seeee.
 
Funderar på att töjja upp till 12mm med har 10mm nu, vad tycker ni ?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0