Kommer jag att överleva?

Hej hej på er kära läsareeeeeee! ;) läget dårååå?
 
Idag började dagen med att inte gör något...satt och väntade på att något kul skulle hända. Fick till slut ett ryck och bakade chokladbollar seeeen bestämde jag träff med Becka, så gick och mötte upp henne sen vidare hem till mig och drack te och bara snackade, mysigt, känns bra att ha tillbaka min Becka i sverige igen :) hihi hon är så bäääzt. Hopp har annars spenderat kvällen i soffan och nu hamnade jag här, yeeppyepp så äre!
 
Är för övrigt förbannat jävla sugen på att ta en chokladboll...och en kärleksmumms typ haha men asså NEJ jag får inte så jävla illa juh blir galen på detta, ni vet väl vilken sockerråtta jag är lixom och nu när jag tvingar mig att inte äta något onyttigt och inte pasta, bröd, potatis eller nått..asså kommer jag att överleva? det är fan frågan...
 
Här har vi då dagens Mickis hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0