Jag vet inte.

 
Har varit ute i berg ikväll, mammi och pappi har kommit hem från Rhodos idaag, så det var mysimys och träffa dom igen, visst bara varit borta en vecka men ändåå. Vi beställde iaf pizza, mumms som fan var det, var så himla hungrig inte ätit på hela dagen lixom för man mått lite halvkasst...blöh :( Fick en bailys coffe av dom, en hel liteeer åhhhh älskar ju bailys det är verkligen farligt gott. Annars har jag bara varit för mig själv ikväll, tänt ljus och bara myst i soffan kollade solsidan, kuul att det äntligen har börjat igen, så himla bra!
 
aaaaaw jag och min lille gulleplutt till kissemiss, han är så söööööt och så himla speciell haha verkligen asså. Hade inga planer alls på att skaffa katt men tyckte billy var så himla söt och var ju med när han föddes så det var ju lixom kärleeek vid första ögonkastet där, så han fick bli min. Visst han är sjukt jobbig och busig men ändå så himla go och sjukt social. Han möter mig alltid vid dörren när jag kommer hem och han går efter en och jamar tills man tagit upp han pch kramat om honom typ och det sötaste måste vara hans reaktion på ordet "mat!" det fattar han verkligen vad det är, alltid full fart mot köket då haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0