It's friday fridaaay

 
Heeeey alla min kära läsare hehe! :) Mår ni bra? 
 
Har umgåtts med syrran och brorsan idag som jag skrev igårkväll att jag skulle göra. Blev lite fika ute i berg först på förmiddagen, bror hade ju bakat kladdkaka och vad säger man bättre lycka nästan gång kanske ? ;) Han hade typ glömt ha mjöl i kladdkakan och muffinsen ska vi inte prata om, hårda som skorpor haha men bra försök brorsan men tror inte du ska bli bagare iaf... hehe.
 
Blev sen lite lunch hos mormor, raggmunk mumms. Sen åkte vi vidare till falerum och jag fyndade ett par vita dojjor för bara 50 kr så jävla billigt jag som behövde nya för mina har jag verkligen använt sönder, hål i sulan som dom ska jag slänga nu när jag har ett par nya fräääääscha vita. 
 
Höööööstig bild assåå..fint med alla färgade löv, eh ja lite pensionär varning när man säger så men vafan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0