I Love It.

 
Mörn mörn på er!! :)
 
Började dagen med att äta frukost såklart sen cyklade jag bort till solariumet, åhhh 30 min blev det, jag börjar få lite färg nu, skönt det för jag hatar ju att vara blek. Fattar inte varför vi svenskar ska vara födda till att vara så bleka? :( Tänkt så jäkla gött att alltid vara lite brun och fräääsch lixxom. 
 
Jahoppp nu ska jag la städa lite grann och baka vaniljhorn kanske? hehe. Vid halv två tiden kommer emelie och hämtar upp mig så ska vi handla inför ikväll, vi tänkte laga kycklingpaj och käka ihop men vet inte längre vilka det blir ikväll (?).. än sålänge verkar det bara bli emelie jag och jonte som ska sitta här och ha det bra med lite dricka och käk hehe, men sånt som märks, här är man spontana! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0