Helgen!

 
Hej! Lägeet med er ? hoppas det är bra :)
 
Jag har haft en bra helg iaf, fredags så blev det lite käk ute i berg och sådääär, tog mig sen en promenad hem därifrån, så skönt att gå med musik i öronen. jahopp när jag kom hem blev jag rastlös och drog till victor och vi såg en film ihop.
 
Igår gjorde jag inget speciellt på hela dagen, men sen på kvällen blev det lite chilldricka och käk ute i berg hos brorsan, var ju FF där så attt vi ba rev hela jääävla huset och levde fan så sjukt! haha eller inte.. käkade med jonte, kim och victor sen kom Linda och lite senare kom Emelie och Hanna en sväng. men trevligt var det iaf jag gick väl hem framåt ett hade så jäkla ont i huvudet och ja just ja jag hade inte tänkt att dricka men blev visst lite vin och bailys och så ändå men lite lagom sådär för det är gott ;)
 
Gårkvällens Mickis såg ut såhär..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0