En dag på staaaaaan

 
Go kväller på er! hopppas ni haft en bra onsdag! min har varit helt okeeeej.
 
Åkte in till stan med mamma, drog till ikano och tittade runt där och hittade allt lite saker till Lovisa, men tror fan inget slår presenten brorsan och jag köpt ihop hehe helt awesome! Anywayt lunchade med mamma med, räckmacka och kaffe fick det bli smakade så jävla gott, räkor är ju mumms. Var lite på jakt efter en jacka med men nej hittade mig ingen vidare idag, provade den på cubus jag kikat lite på men nej den satt inte alls snygg på mig tyvärr :( buhuu. Blev lite smågrejer på ikea jag köpte med, vinglas, glas, doftljus, krukor sovkudde muffinsformar (silikon) och frysbox eller vad man säger ;)
 
Även nya gardiner från hemtex, var på rean så 200 spänn gick dom på så jag slog till på det. Vad tycks? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0