En bra Onsdag.

 
Heeeeeej på er alla min faaaanz hoppas ni mår braaaaa!!!?! :) hehehe typ.
 
Sovmorgon idag, rätt så skaplig gick väl upp halv tolv...hrmm. Mötte iaf upp Sara vid två så gick vi ner till arbetsförmedlingen tillsammans sen vidare till sandelius, jag var så himla duktig och tog bara en kaffe hihi blir lite stolt över mig själv ibland lixom, att jag kunde stå emot en chokladbiskvi , awesome men försöker ju verkligen från hjärtat att hålla mig borta från sånt där skit, go mickis säger jag bare!! Hopp blev sen att handla på ica en sväng, gick hem till saris och blev lite soffhäng pratade gamla minnen och grejer, mys. sen avslutade vi det hela med en skön höstpromenad, får la passa på när det inte regnar säg ;) hehe
 
Detta fick bli middagen ikväll, lax, sallad, avokado och egengjord romsås mumms!!
 
 
Kan även tillägga att jag har bakat ikväll igen...haha har verkligen kommit in i någon bakperiod så ikväll fick det bli vaniljhorn, ett önskemål från mammsen hehe är ju expert på att göra dom där kakorna så att ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0