Cupcake ^^,

 
Redan torsdag idag? Sjukt vad veckorna springer förbi tycker jag! Anyway måndag tisdag jobbade jag lite på långbrottsfrita, gick helt okej men svårt när man inte kan namnen på barnen och sådär, lixom försök att lära er 50 nya barn på en dag inte det lättaste :(
 
Igår spenderade jag hela dagen med emelie, vi handlade lunchade ihop och bakade cupcakes, eller jag bakade och emelie läste receptet åt mig typ hahaha första gången jag gjorde cupckames, dom blev goda men glasyren blev rinnig tyvärr, men bättre lycka nästa gång säg!
 
såhär blev resultatet på cupcakesen ;)
 
 
Jaha sen så bestämde vi oss för att rensa min garderob så slängde ut alla kläder på golvet och assåååå man brukar ju säga det att "jag har inga kkäder att ta på mig" visst har man kläder men dom duger helt enkelt inte, gamla fula kläder med så slängde lite grejer igår men har så svårt att slänga för man tänker att nej den kan vara bra till nån gång då man ska göra det och bla bla men nu är det ordning i garderoben med andra ord iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0