4 oktober 20.58

 
Gokväller på er!! :)
 
Har varit med Emelie nu en stund, druckit kaffe som vanligt haha undra hur många koppar kaffe vi druckit ihop egentligen, är ju ett par stycken iaf, riktiga kaffetanter är vi med andra ord haha. Jag har även tvättat och fixat! Duktiga jag lixom. Tänkte söka lite jobb nu, se om det ens finns något vettigt att söka blöh. Imorgon blir det att umgås med bror, syrran och lovisa, jonte skulle ju bjuda på kladdkaka ute i berg, myspys
 
Jahaa nu ska jag allt visa er, köpte ju nya jeans sist jag var i stan och såhär ser dom ut, nu ska jag fan använda dom med haha men dom var rätt bekväma så det ska nog gå men måste ju erkänna att man känner sig mest hemma i svarta leggings hehe ;) Kan tillägga att även den nya röda munkiströjan är ny! gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0