10 oktober

 
Tjaaaaaa! :)
 
Dagen igår var lite sådääär, sov halva dagen typ, yeepp yeepp det var det. Käkde ute i berg med familjen sen iaf sen satt jag framför tvn nästan hela kvällen igår. Sitter just nu och väntar på att mamma ska hämta upp mig så ska vi åka till stan, kolla efter doppresent till lilla Lovisa sen skulle jag ju så gärna vilja ha nått nytt att ha på mig då på dopet, något fiiint. har fan inget passande här hemma juuuh. :/ något mer jag måste ha är väl en ny jacka, har fan ingen vettig jacka att ha på mig nu när det börjar bli kallt :( buhu skinnjackan är ju inte så varm direkt.... 
 
Nehe nu får ha en fin dag, det ska jag ha med mammsen iaf! Puss på er ! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0