Välkommen härliga fredaaag! :))

 
Fredag igen! Det är sjukt vad fort denna veckan har gått!! hänger inte med riktigt känner jag..haha. Idag blev det en ledig dag för mig, skulle faktikst ha suttit fint med lite jöbb idag med, men men nästa veckan blir det jobb iaf.
 
Vaknade faktikst vid halv nio idag helt jäkla pigg så gick upp och käkade frulle hann titta lite på vakna med the voice, Danny Saucedo var med, kom på att fan vad snygg han är aldrig tänkt på det riktigt men grr läckerbit säger jag bare! ;) hehe. Låg sen och halvsov i soffan,sen fick jag ett ryck och cyklade iväg till solariumet och tog mig en 30minutare där, så jääävla skönt, ska nog önska mig ett solarium i julklapp kanske? hehe har blivit lite beroende kan man väl säga..hmm inte bra det.
 
Sitter och väntar på att pappa och brorsan ska komma över på en liten fredagsfika, myz. Sen blir det väl så småningom att börja fixa sig inför kvällen, har dock ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig?! gah stööörsta problemet ever ju...... :( i värsta falla får jag gå naken, men blir nog lite väl kallt I guess. Anyway ser fram emot ikväll iaf, blir mysimyyyyyyys och japp ev krogen dåråå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0