Tjena tjenaaaa

 
Hej! har ni haft en bra helg? :)
 
I fredags blev det dricka hos kim och käk, tacoooos, mumms var det verkligen. Var väl planerat utgång men det blev aldrig av sen, lite synd för var pepp då juuuh anyway sov över i staaaan dåråå, så lördagen så lekte jag med robin en sväng innan det var dags att åka hem till åtvid igen, var hemma vid före åtta så blev soffläge för mig hela kvällen, ensam faktikst men var jäkligt skönt :) 
 
Idag vet jag inte vad som händer? Vill göra något men vet inte vaaaaad, fira pappa på fars dag går ju inte för dom är iväg i västervik, hopp hopp. märks vad mickis hitter på dåå ;)
 
Några bilder från i fredags (bilder från instagram --> mickisawesome heter jag där) Följ mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0