Tisdag 27 novembeeeer.

Hej på er! :) Läget med er?
 
Jobbat både igår och idag och imorgon blir det ännu mer jobb, på mitt favvoställe är jag på. Åhhh är verkligen SÅ glad över att jag fått turen att komma in som vikarie där, all personal är hur underbar som helst och barnen är så söta och gulliga. Åhh ska önska mig en fast tjänst där i julklapp tror jag.. hehe ;) Har träffat Emelie nu efter jobbet, käkade ihop och druckit kaffe, vardagsmys lixom. 
 
Guud vilket tråkigt väder det varit idag förresten, regn hela dagen inte så myz att gå hem från jobbet men ska man bara hem så är det ju inte så farligt om man blir lite blöt lixom, värre om man kommer till jobbet och ser ut som en blöt katt. Till helgen tänkte jag att jag skulle sätta upp julgardiner och adventsljusstakar är ju första advent (redan!) kommer bli så mysigt ju!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0