Övningskörning !

 
Drog ut till berg och käkade mat där, beställde pizza så något säger mig att min mage kommer strejka ikväll, fyfan. Drack lite glögg också, mysigt och gott som fan! ;) När jag skulle hem så stannade vi och körde lite ute på parkeringen, kände att det gick rätt bra så snart blir det bäl att köra på vägarna men man vill ju känna sig lite säker innan man ger sig ut (iaf jag!) inte lust att köra på någon eller så...hahah eller stå o få kärringstopp hundra gånger....haha öhh.
 
nehe nu blir det myyyyyzkväll med lille victor, var fan ett tag sen man träffade honom nu känns det som. Blir väl solsidan och sen beck I guess, sen kan man ju alltid hoppas på lite jobb för mig imorgon :) hihi pöss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0