Myshelg

 
Heeeej, blogguppehåll några dagar har det visst blivit men men datorn har varit helt stöörd så knappt suttit vid den. Jobbade hela veckan på mitt favvoställe, åhh tänk att få ha en fast tjänt där, lycklig man skulle vara ^^ får hoppas det rullar in mer jobb denna vecka som kommer. Helgen min har varit braaa, fredags hade jag dock sjukt tråkigt :/ hatar att sitta själv juuuh, it sucks. Men jaa lördag så blev det berg en sväng och lite övningskörning för min del, körde med mamma o hennes bil vilket gick skit, fick ju fan knappt iväg bilen, kärringstopp tusen gånger eller nått men sen när vi körde pappas bil gick dert asbra att åka iväg, mamma du bör köpa en bättre bil ;) hehe.
 
Blev bjuden på middag hos erik meeed, hade sån beslutsångest om man skulle dit men vafan satt mig på bussen och drog dit. Så jag Erik och Robin lagade asgood mat, proppmätta blev vi kan man säga! Sen blev det lite film och då kom även jens och lisa dit, trevlig kväll (även att man somnade till lite vid filmen haha!) Slaggade hos robin för pallade inte bussen hem usch så idag körde vi på lyxig söndagsfrukost, färska frallor och skagenröra, åhhhhh mummsi. Nu är jag iaf hemma och har städat lite, duschat och ska hoppa ner under mysfilten i soffan och se så mycket bättre som börjar vid halv två, missade ju det igååår juh.
 
Wöbbiiin (Lisa i bakgruden ) höhö)
 
Erik! haha han ser alltid så jävla lycklig ut när han ler?! lixom helt genomlycklig. haha gölle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0