Lyckad helg !

 
Seriöööst vilken kul helg jag har haft! Bästa på längre tror jag nog. Fredags var jag dock ensam, men var så himla skönt det faktikst! Lördags blev det chilla på dagen, solade och sen ut till familjen och käkade jättegod mat, åhh vad jag älskar min familj ni är så himla bäst! Sen åkte jag med till linköping med coco o viktor så drog vidare på halloweenfest jag! Klädde ut mig till polis, sjukt tajta är ju kläderna men det funkade! ;) hehe
 
Var en jättelyckad fest, dom hade fixat så ballt med musik och läskiga saker i trapphuset och i lägenheten, träffade mycket trevligt och nytt folk. Blev krogen sen, blev en sväng på pitch black, trevligt var det! Hänkade sen på rickard o jonas, köpte mat på burger king sen hem till rickhard och käkade glodde film, kom i säng vid typ halv 6-6 ?! så sov knappt inget, blöh. Mådde bra när man vaknade, skönt som fan. Så tillbringade dagen ett tag med dom sen tog jag bussen till robin och bara myste där i soffan! gött. sen hem till gamle åtviiiid. 
 
Några bilder från i lördags! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0