hej och hååååå

 
Tjena tjenaaaa! fyfan helt slut o huvvet och kroppen..typ. Jobbat hela dagen, lungt dag på jobbet lite skönt ändå men går ju lite segt men då kan man ju ägna sig lite mer tid åt barnen som är där :) Gick sen hem från jobbet, vågar ju inte cykla eftersom framlyset är sönder, såg att polisen hade stoppat en cyklist igår och gav böter, kul lixom, känner inte att jag har riktigt råd att böta ;) fattiglappen här kan man säga! Fet lön i december blir det iaf eftersom jag jobbat så mycket, wieeeeee behövs ju vid mellansdagsrean och sen juldagen nyår osv ;) 
 
Tvättdag för övrigt, tvättar typ alltid varje torsdag duktigt som man är men är ju inte så jobbigt, det fixar sig självt rätt bra hehe. Har julpyntat lite med, men min stjärna jag skulle ha i köket var sönder men mammi hade tydligen en likadan som hon inte skulle ha uppe så ska sno den, awesome! Så yepp nu är det lite myz här iaf. 
 
FREDAG imorgooon hur fort har inte veckan gått då? Älskar att få jobba och att ha nått att göra lixom. Ska jobba en kortis imorgon med så slutar 15.00 skönt på en fredag för har haft sena dagar i veckan annars. Sen får vi se vad denna helgen har för spännande att erbjuda! ;) hehe märks man är ju spontan av sig !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0