Time After Time

NU ska jag sova. Asså min blogg börjar bli jävligt tråkig, håller ni med? Känns som jag skriver samma sak dag ut och dag in. Vet inte riktigt vad man kan skriva om. Vad vill ni läsa och se i min blogg egentligen? :P

Hörs imorgon, då ska jag se om jag kan ta någrs bra bilder på mitt håår. Riktigt sugen på att färga det, ljusa upp det lite men det får bli en annan gång i livet när jag har råd med det, fan en klippning kostar 310 kr, fattar inte varför det ska vara så dyrt för? :( skulle nog säkert kunna klippa mig minst lika bra, mahah.

Godnatt med er! Sov Gott för det ska jag göra sålänge inte katten stör mig och hålls massa!
Puss Puss!!/ Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0