yeah yeah wow wow.

 
Heeeeej! :)

Vafan blogg.se är helt omändrat, jahopp baree att vänja sig med den nya designen men det mesta är väl sig likt ändåå så atteeeeee. Hanna fick tyvärr jobba idag men jag stack in till stan själv en sväng ändåå, hade iaf sällskap av emelie på bussen, trevligt juuuh! :)

Väl på stan så letade jag efter något fint att ha på mig imorgon på midsommar men hittade jag något då............eh neeeeeej. vafan blir så trött på all tråkiga kläder och när man vä hittar någt som faller mig i smaken så passar inte skiten usch så arg jag blir. byxdressen på gina satt ju inte så bra som jag hade hoppats på.. för mkt fett på magen har jag i guess fy :(

Såå har varit full rulle idag, åkte med mamma hem från stan, sen var det bara att handla och grejaa.. när jag kom hem gick jag upp till solariumet 20 min blev det där! och sen hem slänga i färg i håret, duscha och laga mat och nu sitter jag här, skönt har fan hunnit med att tvätta med!!!. Emelie och Hanna kommer väl förbi snart med över en lite kvällste, myyyyyyyyyzzz jao. Just ja Hanna köpte med en tröja till mig med som jag ev ska ha imorgon om jag trivs i den :) gooooodie goodie. snälla vänner man har!!
 
Här var dock en skitsöt klänning med underbra fina svalor på som jag provade, aaaw skitsöt verkligen. Men tänkte det att jag kommer väl använda den nån gång bara så onödigt att köpa den då ju annat om man vore rik lixom! 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

oooh den va fin! Vart hitta du den?

2012-06-21 @ 22:16:51
Postat av: mammi

fin!

2012-06-21 @ 22:33:39
Postat av: Pappa

Skitsnygg klänning

2012-06-22 @ 00:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0