Fulla för kärlekeeens skull.

Helt sjukt vilken tråkig dag detta har varit (än sålänge iaf!!) haha tur att Emelie kom och gjorde mig sällskap en stund förut över en kaffe iaf, skapligt brun hon var då kände mig verkligen som en blek panodil..solariumet nästa i några timmar eller dagar!! haha :P Sitter och väntar på att Hanna ska komma hit så ska la hon och jag laga nån mat och bara umgås sen får vi väl se vart kvällen tar vägen helt enkelt... man vet ju aldrig lixom!!

Har väl för övrigt bytt kläder ungefäääär 1000000000 gånger idag skulle jag tro...?!?!?! fyfan hatar sånna här dagar då inte ett skit passar för man känner sig ful och fet o alla kläder man har, blöööh. Är väl lite den perioden i månaden just nu med då man är lite opepp och lite uppsvullen och fet!! usch palla lixxxooooom. Om du är brud såååå...you know what I mean.

Blev denna outfiten tillslut iaf... ;) heheee




Kommentarer
Postat av: mammi

Söt som vanligt!

2012-06-09 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0