Ameeeen Tjena!!!

God förmiddag min kära blogg och kära läsare! :)

Underbart att solen skiner idag men vafan måååste det blåsa storm ute för ? Kan inte vädret bara vara helt perfekt någon dag iaf, skulle ju uppskattas från min sida iaf! hehe. Hoppp inget jobb idag som jag antog så idag kommer min underbara vän Hanna hit till mig så ska vi umgås. Får se vad vi hittar på vore ju gött att sitte ute och glassa i solen om det inte blåser allt för kallt lixom men något gott käk ska vi allt laga oss!

Åhh en grej som är awesome är att jag fick pengarna från domstolen igår, skulle ju jobbat i onsdags då jag var på rättegång så fick min lön nu, satt himla fint eftersom jag hade typ 15 kr på mitt konto ju så nu har jag 800 spänn där iaf, hääärligt häärligt! Blev genast jävligt shoppingsugen hihi vill ha lite sommarkläder och ny bikini juu. 

Neheee nu blir det duscheeeeeeeen för min del muuuuuummz.
PÖSSSSSSSS <33333

Min mage ser sjukt brun ut? Nice hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0