Sola och Gofika :)

Tjaa på er!! :)

Igårkväll efter att hanna varit här hos mig så kom victor hit en sväng, lagom då han kom hit så började hundtricket, så vi kollade på den, har sett den en gång förut, har för mig att jag såg den på bio men vetefan?! haha anyway är så kul när dom sitter utan byxor i hans nya soffa, hahah så ska jag med göra när jag väl skaffar mig en ny soffa inga bakterier från brallorna i den heller... haha eller? ;) tsssss.

Hopp idag så tog jag mig sovmorgon till typ halv 10, sköönt. Gick sen upp till solariumet och solade 30min, men fan vad ont det gjorde i min tå att gå dit...fy önskar att min tå blir bra snart så jag kan ut och gå och röra på fläsket lite!!! behövs verkligen........ Åkte sen bort med mamma till mormor och fikade på en god tårta hon bakat med färska hallon och grejer, mumms. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0