Uppe med tuppen idag !

Hereguuuuud imorse var jag uppe redan vid kl 5...det ni!
Jäkligt skönt att gå upp så tidigt ibland faktiskt speciellt nu när det är ljust ute iaf, på hösten och så är det ju lite svårare att komma upp ur sängen eftersom det är så mörkt då på morgonen fortfarande.. :( Men att jobba gick braaaa iaf, var sjukt kallt ute på förmiddagen när vi var ute men vädret känns ju så mkt skönare nu när jag var ute en sväng. Har nämligen varit och solat 20min, skööönt som fan var det, somnade nog allt en sväng där!

Har duschaat och luktar sjukt gott nu och har myst ner mig i min stooora pösiga t-shirt, looove it. Hopp mer intressanta saker händer nog inte idag mer än att bareeeee chilla och vara hemma. Ladda inför imorgon!!

eehhhhh har lite brist på bilder så får väl bli en bild i repriiiiiiiiiiiis .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0