Suprise Suprise !

Heeeej på er! :)

Igåår lurade jag bror min, sa åt honom att komma hit och att han och jag skulle ha en chillkväll med lite dricka och grejer men grejen var att jag hade fixat en överraskningsfest så vi var ett gäng här innan och när jonte plingade på dörren så stod alla gömda i köket och jag öppnade dörren, när han väl kom in i köket så blev han anfallen med serpentiner och grejer och fyfaaan han dog lite kan man säga, suprise suprise!! ;)

Hur som helst så blev det en jättekul kväll, jag var dock inte så pepp på att dricka så tog väl några cider och två glas vin typ, kände att jag fick för mycket förra helgen så mådde mest dåligt igår då jag drack haha. Men brorsan hade kul iaf, jag skickade sen iväg gänget ner till natt&bar, och jag var tråkmåns och följde inte med, men men. Så hängde med Victor resten av kvällen istället :)

Hoppas du fick en jättekul kväll brorsan!! Älskar dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0