Sommar och sol !

 
Godmorgoon godmorgooon, okej kanske inte morgon men förmiddag dåååeeee :) hehe

Sovit dåligt inatt, fast det är nog bara för jag sovit så mkt senaste dagarna I guess, hopp har annars vääärldens jobbigaste allergi just nu alltid ska det väl vara nått som är jobbig right? Känns som varken nässpray eller allergitabletterna hjälper men men i will surviveeeeee baby.

Har nyss duschat, skööönt. Ska sen träffa Linn idag istället för igår eftersom det inte gick dåå eftersom jag mådde piss så får bli en dejt på grillstugan med henne idag istället, så himla mysigt... och gott ;) hehe. Sen kanske det blir linköping en sväng med mamma, det märks !

För övrigt så ser det ut att vara varmt ute idag, shortsväder lixxoom! Men hatar shorts eftersom jag tycker mina lår är så tjockaaaa, gah blir så obekvämt med, värsta med sommaren ju! Lite varmt och typ gå i långa leggings :/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0