Snart pensionär eller..???!?!

assååååå dör på mig själv. Suttit ute i köket för mig själv vid kökborde och pusslat som en jävla pensionär...?!?!? hahah herreguuud. jobbigt att pussla får ju fan ont i nacken av att sitta o glo ner på alla pusselbitar, höhö. Sjukt ont i ryggen har jag med... som jag sa så är det riktigt ansträngande att pussla!! haha

Nu ska jag fan snart sova för imorgon ska jag ställa klocka och sen upp till kära arbetsförmedlingen åhhhhhhhhh har saknat som så mkt så kommer bli kul att träffa dom igen..............eller inte!!!!!!! fyfan spyr ju nästan varje gång av att gå in på AF hatar stället. Får väl se vad dom säger imorgon vad jag ska göra för onödiga saker framöver...... usch palla. 

Godnatt puss och kram
/Mickiiiiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0