Sad but true.

Hej heeeeej alla goa och glada! :)

bläää kändes lite tråkigt att gå ifrån jobbet idag med tanke på att jag verkligen trivs där och tycker bra om personelan och alla gulliga barn! Men får väl alltid hoppas på att dom behöver mig något i sommar men lät som att det inte blir på ett tag eftersom det är så pass få barn nu under sommaren och sådär med.. :( trist.


Annars har jag typ verkligen inte gjort ett skit sen jag kom hem idag...vad fan ska man göra?? blä. Sara ringde och frågade om promenix men eftersom min tå inte är bra än så går det inte, har haft ont i tån i två veckor nu!! Nu får den fan ta och ge sig och sluta göra ont ju :( Vill ju gärna kunna ut och gå och röra på fläsket. kanske borde gå till vc med tån? men vad fan ska dom göra lixooooom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0