Röra på fläsket !

 
Hej på er ! :)

JAAAAAA jag har överlevt midsommarhelgen, heheeeeee. Haft en riktigt bra helg faktikst! Inte haft tid för att blogga riktigt heller. Hopp kommer upp lite bilder från midsommar sen som ni kan glo påå, roligt va? ;) 

Nu ska jag gå ut till berg, fan inte gått en rejäl promenad på länge eftersom jag bröt min tå så får se hur det går nu då med tån, kommer säkert få skitont men pallar inte bara sitta still o gloooooooo ju. Har nu istället fått något sjukt ont i en tand, kan inte ens tugga på den sidan så ont gör det faktikst..snyft. Hoppas bara det är visdomstanden som spökar för den tanden det gör ont i är ju redan rotfylld så den kan inte göra ont lixom...dah.
 
Hörs senareeeeeeeeee nu ska jag promenixaaaaaaa! PÖSSS <333

Hanniiiiz och jag hihiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0