Min Fredag !

Heeeeeej blööggeeeeeeen!! :) 
 
Assååå så himla typsitk att grillstugan var stängt där linn och jag hade tänkt att käka idag, vi var ju så sjuuukt sugan på det men så det fick bli pizza på viktorias bland alla alkholister...haha trevlans! nej men vafan får dom alla pengar ifrån? Sitter och dricker öl efter öl medans som matar in hundralappar i spelautomaten?! sjukt. Hur som helst så var det himla trevligt att träffa Linn igen, länge sen! Men vi bestämde att vi ska ses snart igen, över en glass får det nog bli haha!
 
 

Hopp blev sen en sväng till stan med mamma och kolla present till pappa för han fyller ju på måndag så vi hittade allt nått iaf, kan ju inte skriva vad eftersom pappa snokar i bloggeeeeeen ;) haha. Hittade dock inte mig något på rean, kollade på den fina klänningen igen men jag är för snål för att köpa den tyvärr... fy snälla kan dom inte sätta ner den på rean, vore ju perfekt! :) hehe. Blir så sjukt sur när jag inte hittar mig kläder, ni skulle bara ana, mammsen kan intyga det heheeeeeeeeeee. jao.

Köpte lite kakeldekor på lagerhouse iaf, blev mycket trevligare i mitt lille kök. Vad tycks? 


Kommentarer
Postat av: mammi

fint det blev!

2012-06-29 @ 20:50:40
Postat av: hanna

så fint älski!

2012-06-30 @ 00:33:08
URL: http://hannaelida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0