Midsommar!!

 
Glad Midsommar får man vä säga råååååååååååååååå :) yeppyepp.
 
Ska snart ut till berg för att käka sill och potatis med familjen, det är ju så jävla gött det!!! mumms. Vädret ser ju ut att vara helt okej med fast lite blåsigt men bättre än regn juuu, hoppas bara inte att det kommer regn idag då blir jag ledseeeeeeen juuuh. 
 
Ikvälll är det feeeeeest, midsommasr är väl till för att supa om jag fattat rätt? ;) hehe. Så ikväll blir det fan inte lungt för min del kan jag ju säga, all in vafan med mina brudar <3333 Ska vara bort hos martin så kommer bli kanon det eftersom det är i en villa, gött att kunna vara ute och så ju!

mmmmmm silll......

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0