Mickis med oturen!!!

 
asssåååååååååååå kukeN!!!!!! :'(

Tog tag i att ringa tandläkaren för stod inte ut med smärtan i tanden längre, vaknade imorse vid sju och hade nått förbannat ont i tanden, den pulserade och värkte som fan, iaf fick komma upp på en akuttid förut vid två och jaaa det var visst illa som jag trodde, yeeeeeeeeej!!! 
 
Var den rotfyllda tanden som gjorde ont som jag visste, och det berodde inte på visdomstanden eller nått utan det har blvit en inflammation under rotfyllda tanden, härligt häärligt, förklarar min smärta där ja. Så japp fick välja på att rotfylla den i stan för ungeför 5000kr ÖHHHHHHHHHH?!?!!? eller dra ut den för lite över tusenlappen, så japp jag ska dra ut tandjäveln. fyfan.
 
Sen helt plöstligt så börjar dom fiffla med massa saker och jag ba vafan ska ni göra nu?!?! hon ba bedöva och sen ska han dra ut den. jag ba *buhuuuuuuu buhuuuuuuu* japp jag började tjuta för blev ju chockad att dom skulle göra det direkt och då inssåg dom visst att jag inte var så förberedd på att göra det idag så nästa torsdag gäller det, då blir jag fattig och av med en tand, häärligt längtar inte precis :'(
 
Jag har insett att jag har vääärldens jävla otur, är så jävla ledsen och arg nu , fyfan. Inte så vanligt att det blir såhär när man har rotfyllt lixom men klart det ska hända mig?!?!?!? JAPP!!!!! Måste lösa detta med pengar och grejer med eftersom det kommer kosta mig över 2000 kr med allt, kul :( 

Så stackars Mickis går nu på pencillin och ipren, panodil, inget supande för mig i helgen eler nått med andra ord!

 

Kommentarer
Postat av: Roger

Nämen stackars, en vit helg ;) Måste vara hårt ;)

Svar: jappp det blir hårt för mig kan jag lova !
Mickis

2012-06-26 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0