Lördag 11.00

Tjenaaaaare!!! :) Hopppas ni mår bra!

Inte riktigt pallat att blögggeee senaste dagarna dåå, inte haft allt för mycket att berätta lixom. Har jobbat lite grann vilket är gött som fan. Igårkväll blev det iaf käk ute i berg, grillat såklart ! Resten av min fredagskväll spenderade jag här hemma för mig själv. Snackade en bra stund med Hanna ocksåååå, saknat mina brudar så är skönt att dom är hemma igen ju!! Vill träffa dom nu nu nuuuuuuuuu. dom kommer väl vara pepparkakor med... 

Hopppp ska väl hoppa in i duschen nu eller nått, har för övrigt stått och kammat ut alla jävla tovvor i mitt hår, tog ett bra tag det. Hatar mitt jävla tjocka äckelhår, har sån lust att klippa av det en bra bit.

Kolla in håret på den är bilden lixom, ligger så himla fint! sådär blir det aldrig nu :(
Känner ni igen mig förresten? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0