Kaffe på Ballen!

Har precis kommit hem nurååååååå. hehe jaaaaao. Hängt med Sandra en stund drog dit över en kaffe och skitsnack, så jävla gött det var att sitte ute på hennes balkong i solen och bara chilla det är något som jag saknar att ha en balkong vore ju rätt så soooft att ha en blir så sjukt instängt och varmt här inne i min lilla lägenhet ju :( Hur som helst så var det myspys att träffa min sandra för var ett tag sen.

Nu vet jag dock intee vad jag ska hitta på för något??? Satt faktikst och funderade på om jag skulle ta och pussla...vad fan har det tagit åt mig undrar jag ju...? hahah men måste ju få ihop skiten nu när man börjat, annars var det ju bara onödigt att börja right? ;) Pussel = Terapiarbete vilket jag behöver fan!

Fucking floweeerpowerbild på Sandris och mig för ett par år sen!! heheeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0