Joo jag lever..

 
Heej! :)
 
Sorry för att jag inte har bloggat men har mått piss både igår och idag tyvärr! Igår hann jag iaf till arbetförmedlingen och ut till berg på fika förns min jävla tandvärk slog till och jag var tvungen att sovaaaaaa hela kvällen lång. Tandvärken jag hade inatt vill jag inte ens prata om, satt uppe och tjöt som fan för visste inte vart jag skulle ta vägen, så hemsk! :( Somnade tillslut iaf.
 
Idag hade jag bestämt träff med Linn, så var uppe och fixade mig kände sen hur jävla illa jag började må, fy försökte intala mig att jag mådde bra men precis när jag skulle gå och möta upp linn så var jag tvungen att skicka iväg ett sms om att vi inte kunde ses för jag mådde så sjukt illa. Tur var väl det för spydde som en gris sen... :( vidrigt! Antar att det är penicillinet som jag mådde dåligt av, har ätit rätt dåligt igår och idag såå. 
 
Nu kl halv fem har jag vaknat till liv iaf, ska grilla ute i berg sen men fan vad min kropp känner sig död, helt otroligt vad svag man kan känna sig då. usch. fortfarande smått illamåande och huvduvärk dock :( Behöver nog mat i magen för har levt på bara en pirog idag lixom..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0