Jag får lixom ingen ordning.


Chillkväääääääääll blev det, skönt! nördat dator hela kvällen yeepp. Hade ju varit kanon med en fet promenad efter allt jag käkat men pallade fan inte, hahahah tjockis!!! Får väl se imorgon om jag pallar mig ut på en powerwalk ;) Hopp ska väl snart hoppa ner under täcket och försöka sova, vet ju aldrig om man får jobba...usch tycker det är så jobbigt att bli inringd och inte veta om man ska jobba, fy!! Borde vara den värsta stressen i hela världen - att aldrig veta. Eller att bli inringd typ 30 min innan man börjar jobbet, usch orkar inte med detta liv som vikarie.... :(

Godnatt med er och sov goooooottt, dröm sött hihihi!!
Puss & kram /Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0