Inventering.

Heej på er! :)

Spenderade dagen i linköping igår, åkte in vid ett med pappa drog till Ö&B och sådäär, fyndade ett kattkösträd till min vildkatt, kostade bara 199 spänn, sen vidare till syrran över en fika. Och sen vid fyra började jag att jobba på New Yorker, inventering! Kändes så skönt att ha Gulli där som man kände iaf. Först fick vi typ städa i affären så att alla kläder hängde rätt efter artikelnummer och grejer sen var det baree och sätta igång och scanna in alla varor och shit, kan ju säga att tiden bara sprang iväg kl 22.00 var jag klar med mitt iaf. Dock kan jag tycka att det var rätt dåligt bemötande av vissa personer, vet inte om dom var chefer eller nått? Men som sagt inget jättetrevligt bemötande, känns ju inte som man vill ställa upp att hjälpa till med sånt igen då..

Fick sen sitta och vänta på bussen i 1timme 40min, lite seeeeegt men drog till donken där Kim sen kom och höll mig sällskap, snääällt. När jag väl var i åtvid så hämtade Roger upp mig i hans nye bil så drog ett raggarvarv innan det var dags att åka hem och sovaaaaaaa. Skönt att jag slapp gå med min onda tå hem från rese lixom. Tack Roger!

Har för övrigt inte alls tyckt om New Yorker som affär, tycker dom har så fula kläder men igår när man väl hölls och fixade med kläderna så hittade jag ett och annat snyggt linne, fanns ett skitsnyggt som jag bara måste ha, kan ju nämna att det var en ball dödskalle på det hahahha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0