Idag gäller det!!


Idag ska vi fan sätta dit min granne som slog mig tidigare i år. Detta fallet har gått till tingrätten så idag ska vi vara där och jag tror han får sin dom? Inte riktigt säker. Men sätta dit honom ska vi. Känns bra eftersom jag har två vittnen och bildbevis och sådär men jag är nästan helt säker på att gubben kommer dra någon annan historia och forfarande förneka att han slog till mig i bakhuvudet så jag for in i dörrkanten. Ska allt bli intressant att få höra hans historia av händelsen...

Kommer nog bli blandade känslor idag skulle jag tro. Jag kommer ha svårt att se honom igen efter detta han gjorde mig. Är väl ingen större misshandel men att slå någon är verkligen inte okej. Helst av allt skulle jag själv bara vilja lappa till honom men jag vet ju som sagt att det är fel vilket inte han verkat fatta!! usch.

Hur som helst...

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!



Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2012-06-13 @ 11:42:59
URL: http://hannaelida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0