Helvetes tand!!!

 
Sitter här och har något jäääääääävulskt ont i min tand :( fyfaan. Aldrig kan något få vara bra för mig, alltid är det något som ska hålla på så jag mår piss. Hur ska jag ha råd med tandläkarhelvete?!?? dyrt som fan ju, undersökning lär väl kosta 600 och det har jag inga pengar till, vafan gör man då egentligen?? Och ännu dyrare blir det ju när man ska laga eller vafan dom ska göra med skiten. Får väl helt enkelt gå med den här onda tanden och käka värktabletter tills tanden ruttnar och ramlar av av sig själv eller nått...myz.
 
Sen är det ju ingen dröm att gå till tandläkaren heller... fyfan visst har ingen sjuk tandläkarskräck som vissa men litegrann, men känns som alla har det nästan?! Jag själv blev väl van att gå till tandläkaren att plågas då jag hade tandställnig och grejer plus att jag lagat tusen ggr och rotfyllt en, usch. Dumma tänder jag har!! Hur mkt jag än tar hand om dom så får jag alltid hål, dåligt emalj är ju helt awesome att ha eller inte..... :( fyfan vad bitter jag är!!!!
 
FUCK you din lilla bögtand!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0