Heeeeej.

 
Mår just nu i denna stund bra, dock så har jag inte tagit kvällspenicillinet, fy men får väl se till att jag tar det med något ätbart så ska jag nog inte må illa. Anyway käkade grillat ute i berg förut, så himla gött det var med lite kött då, muuummz. Mysig kväll blev det iaf! :)

Resten av kvällen blir det bara att chilla, lär väl inte kunna somna på ett tag eftersom jag sovit typ hela dagen idag, sjukt vad man kan sova när man knarkar tabletter och grejer! Får väl glo på tv, Sex ljuva sex börjar ju snart på 5an, liknade fråga Olle typ men så mkt sämre tyvärr, saknar fråga olle dokumentären ju!! dah alltid lika kul att se!

Naeee trökig min blogg känns just nu? senaste dagarna har jag babblat om min onda tand och huuuuur jävla synd det är om mig, haha men ska väl bli lite ändrig på det nu när jag börjar må bättre ;) heheeee.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0