Hard work work

Hej på er ! :)

Har jobbat mellan 9.00- 17.00 idag, awesome. Vädret var ju blä på förmiddagen, så sjukt kallt och jag stod ute i två timmar i mina korta leggings som går över knäna, fy men jag överlevde ju tur att jag hade mina långa leggings med mig sen att värma mig med.. ;) hehe. Var även sjukt klumpig vid maten idag, JAG, yeeeep fröken mickis välte ut hela kannan med vatten......greaaat över hela bordet ! som tur var fick varken jag eller barnen vatten över sig haha.

Hopppppp nu så fort jag kom hem så stoppade jag i tvätt i maskinerna och så har jag stekt pannkakor, städat hos vincent, så full fart har det varit , satt mig precis här och tänkte kolla lite jobb nu med. Dock så håller jag på att dö av allergi, tål ju inte höet och det som min kanin ska ha men men älskar man djur så gör man :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0