Häääärliga västervik!

Heeeej på er! Hoppas ni mår bra denna häärliga söndag.. hehe :)

Jag mår bra, dock lite ont i huvudet tror att det beror på allergin faktikst är ju så himla täppt och grejer, känner mig sjukt trött och slö iaf, kanske gå och lägga sig en stund igeeeeeeeen sen? hihi

Igår åkte jag och mamma till västervik ensamma, gick på stan och hade det gött bare! Drog även till dollarstore, fanns ju lite grejer där iaf, hittade mig en asball döskalle scarf som jag köpte mig 50 spänn bare!! hopp blev ett snabbisbesök hos farmor o farfar ocksåå innan vi drog hemåt till berg och käkade wokgryta som pappa fixat, gött. Var en mycket mysig dag med min kära mammi iaf! :)

Jag vid hamnen i västervik, älskar västervik är så himla mysigt och fint där på sommaren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0